Prima / Automatizarea contabilitatea datoriilor comerciale
Automatizarea contabilitatea datoriilor comerciale

Automatizarea contabilității Datoriilor comerciale este automatizarea procesului de primire a conturilor de plata electronice, aprobarea conturilor de plata, procesarea informatiilor despre plati, verificarea conturilor cu platile si accesarea rapoartelor.

Toate conturile de plată sunt stocate în cloud, într-un singur loc.

Contabilității datorii comerciale include patru componente:

  1. Primirea unei conturi electronice de plată
  2. Aprobarea conturilor de plata
    Odată colectate datele, managerii fie potrivesc facturile cu comenzile de achiziție și chitanțele de produse, fie le transmit automat grupului sau persoanei adecvate pentru examinare și aprobare. Odată aprobate, acestea sunt marcate „aprobate” în sistemul contabil.
  3. Plata catre furnizor
    Plata se poate face prin oricare dintre metodele disponibile.
    Modalitati de plata disponibile in Moldova.
  4. Arhivare și auditare
    O arhivă electronică, de exemplu, în cloud facilitează găsirea facturilor pentru plată, analiza și auditarea oricând și oriunde.

Avantajele pentru Cumpărători/Plătitori

Avantajele pentru Manageri/Angajații companiei

Automatizarea gestionării creantelor comerciale

Avantajele pentru Vânzători/Furnizori


După înregistrarea în sistemul e-Cont.md:

  • informațiile publice despre compania dumneavoastră (nume, IDNO, detalii bancare etc.) vor fi disponibile tuturor participanților înregistrați în sistem;
  • poți vedea online toate conturile emise către tine de orice participant (furnizor) înregistrat în sistem;
  • veți putea emite conturi de plată în calitate de furnizor oricărui participant înregistrat, chiar și în cadrul planului gratuit;
  • e-Cont.md are o procedură de verificare a unui nou membru, care reduce riscul de fraudă, inclusiv de uzurpare a identității.

Dacă descoperiți că un furnizor care este important pentru dvs. lipsește din lista de participanți, invitați-l să se alăture sistemului e-cont.md și să începeți să faceți schimb de conturi de plată cu el online.

Tu, în calitate de cumpărător, poți interacționa cu sistemul e-Cont.md:

  • în contul dvs. personal, vedeți toate conturile de plată care v-au fost emise de furnizori;
  • import conturi de plata din programul 1C;
  • import conturi de plată din CRM, cu care există o integrare încorporată;
  • importă conturi de plată prin API din orice alt sistem cu care nu avem integrare încorporată.

Integrare ușoară / fără probleme cu sistemul de contabilitate

Sincronizați conturile de plată, plățile și datele furnizorului direct cu platforma dvs. de contabilitate - nu este necesară munca manuală.

Obțineți o perspectivă asupra conturilor pe tot parcursul procesului. Pur și simplu conectați e-Cont.md la platforma dvs. de contabilitate pentru a activa actualizările și sincronizarea automată.

Lista integrărilor încorporate https://e-cont.md/integrations.

Integrarea dvs. nu este listată?

Folosind API-ul nostru e-Cont.md https://docs.e-cont.md/api

poate fi integrat cu orice sistem software, inclusiv contabilitate, CRM, sistem de comandă, business intelligence și alte sisteme de back office.

Puteți vedea starea plății pentru fiecare factură de plată

Avantajele automatizării contabilității datorii comerciale

  • Economie de timp Software-ul de automatizare a conturilor de plată face procesarea și aprobarea facturilor mai rapide și mai eficiente. Prin eliminarea multor pași manuali în procesarea conturilor, automatizarea reduce semnificativ numărul de interacțiuni umane cu o cont de plată și, ca urmare, minimizează timpul petrecut de personal pentru acest aspect al rolului lor.
  • Eficiență crescută Automatizarea simplifică procesul de emiterea conturi de plată și plată, reducând timpii de aprobare și crescând productivitatea. Soluțiile de automatizare a conturilor de plătit pot fi, de asemenea, integrate cu sistemele financiare existente, făcând procesul și mai eficient și asigurând fluxul fluid al informațiilor între sisteme.
  • Precizie îmbunătățită Automatizarea îmbunătățește acuratețea eliminând riscul erorilor umane și ajută la reducerea erorilor de plată, cum ar fi plățile duplicate sau frauduloase. Prin reconcilierea automată a datelor de conturi de plată cu informațiile ERP la începutul procesului, plățile eronate pot fi semnalate înainte de a fi efectuate.
  • Reducerea costurilor Automatizarea contabilității datorii comerciale poate reduce semnificativ costul procesării conturilor de plată, economisind bani, precum și timp și resurse de afaceri. Automatizarea ajută la reducerea costurilor cu forța de muncă prin reducerea cantității de date introduse asociate procesului, precum și prin eliminarea costurilor asociate cu stocarea documentelor, taxe poștale, facturare etc.
  • Potrivire încorporată Atunci când procesele contabile ale datorii comerciale sunt automatizate, regulile de conformitate sunt integrate în sistem. Acest lucru face procesul complet transparent, permițându-vă să urmăriți și să preveniți riscurile comune și frauda. De exemplu, sistemul va semnala conturile de plată duplicate pentru plată, taxe suplimentare și activitate suspectă.